אודות 'קבוצת שורשים'

עמותת "קבוצת שורשים" (ע.ר. 580463321), המורכבת מחברי קבוצה פרטיים הפועלים בהתנדבות, מקדישה את זמנה מזה שני עשורים למען אוכלוסיות מוחלשות בתל אביב-יפו.

אנו שמים לנו למטרה להאיר את חייהם של קשישים עריריים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות מהקהילה האתיופית, אשר קולם אינו נשמע.

העמותה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הרווחה של עיריית תל אביב-יפו ונמצאת בקשר רציף עם העובדות הסוציאליות מהן מתקבלים נתונים מדויקים ועדכניים.

מתוך רצון עמוק לסייע, אנו מעניקים לא רק כרטיסי מזון, אלא גם מסר של אהבה, אכפתיות, מעט חום אנושי ושמחת חג.

לא פעם, ברגע מסירת זר פרחים צבעוני, אנו עדים לדמעות התרגשות הזולגות על פנים עייפות, כשחיוך רחב מאיר את העיניים – רגע מופלא בו מחווה קטנה מעוררת תקווה עצומה בלב הבודד.

אם שמעתם עלינו בעבר, כנראה שהצטרפתם לאריזות או שינעתם חבילות מזון גדולות שנהגנו לחלק. בעצה אחת עם העובדות הסוציאליות, עברנו למתן כרטיסי מזון המאפשרים למוטבים בחירה אישית ברשתות שיווק מגוונות.

לקבוצה שלנו אין מחסנים, משאיות או ציי רכב, אנו פועלים שנים רבות בעזרתם האדיבה של מתנדבים נהדרים, מכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסיה. כל מפגש עמם ממלא אותנו בהשראה ומעניק לנו את הכוח להמשיך במשימתנו.

תרומתכם היא המפתח להמשך פעילותנו. כל תרומה מועברת במלואה (100%) ישירות לנזקקים, ומאפשרת לנו להרחיב את היקף הסיוע ולהמשיך בפעילויות החיוניות לאורך השנה.

באמצעות תרומה זו נוכל להגדיל משמעותית את מעגל התמיכה ולשפר את איכות חייהם של אלו הזקוקים לכך ביותר בקהילתנו. הצטרפו אלינו למסע של נתינה ואהבה. כל תרומה, קבועה או חד-פעמית, מאירה חיים ומחממת לבבות.

לעמותה אישור מס הכנסה לפי סעיף 46 המאפשר זיכוי ממס על תרומות.